Loading...
Infografika

Latvijas autoceļu uzturēšana ziemas sezonā

VAS „Latvijas autoceļu uzturētājs” (LAU) ir gatavs nodrošināt laika apstākļiem atbilstošus braukšanas apstākļus uz valsts autoceļiem vairāk nekā 20 tūkstošs km garumā. Neogeo.lv veica LAU sagatavotās informācijas vizualizāciju. Darba pilna izmēra versiju skatīt šeit.
Infografika: LAU gatavību ziemas sezonai

VN:F [1.9.22_1171]
Raksta vērtējums: 9.0/10 (9 balsotāji)
Latvijas autoceļu uzturēšana ziemas sezonā, 9.0 out of 10 based on 9 ratings
6 comments
  1. bombongs

    Vai nav smieklīgi, ka A9 līdz Kalnciemam ir A kategorija, tālāk A1.
    Tas pats ar A10 vai A7.
    A7 būtu jābūt līdz pašai robežai A kategorijā.
    Bet nekas ja šādi turpināsies mūsu ekonomiska izaugsme, tad pēc gadiem 10 mums būs tikai A kategorija Rīgā. Lai Laucinieki ņemas kā māk.

    VA:F [1.9.22_1171]
    Vērtējums: 0 (no 6)
  2. Piektdienis

    Sveiks, NeoGeo!

    Komentārs to Bombomgs: Kartē mēs ļoti uzskatāmi redzam kur dzīvo LAU vadība. Līdz šim vietām ir A klase, pēc tam … vai kādu tas interesē kas tur notiek. Skumji, bet fakts.

    Komentārs to NeoGeo:
    1. Visu cieņu, bet ko raksta Wikipedia: “A bulldozer is a crawler (continuous tracked tractor) equipped with a substantial metal plate (known as a blade) used to push large quantities of soil, sand, rubble, or other such material during construction or conversion work.”
    T.i. buldozers ir kāpurķēžu mašīna, bet bildē mēs redzam frontālo iekrāvēju.
    OK, pēc būtības es nekad neesmu redzējis buldozeru piedalāmies autoceļu uzturēšanā. LAU frontālos iekrāvējus izmanto pretslīdes materiālu iekraušanai kaisītājos, tam es piekristu. Tātad vai nu nosaukums vai bilde nav korekti.
    2. Ekskavatori. Man, kā ceļu būvniekam, ir noslēpums – kur un kā LAU ziemas laikā autoceļu uzturēšanai izmanto ekskavatorus? Iespējams ka smilšu/sāls maisījuma sagatavošanai. Bet uz autoceļiem tiešām nevienu neesmu redzējis. Varbūt ir domāts universālais ekskavators iekrāvējs (backhoe loader), bet tādi vairāk ir novērojami privātajos objektos un pilsētās, un bilde neatbilst.
    Vizualizācija, no mākslnieciskā viedokļa, ir laba! Bet, pirms publiskošanas abām pusēm būtu lietderīgi iedziļināties niansēs.

    Ar cieņu,
    Piektdienis

    VA:F [1.9.22_1171]
    Vērtējums: +1 (no 3)
  3. NeoGeolv

    Paldies, Piektdieni, par komentāru. Veidojot infografiku tiešām nācās aizdomāties par kāpurķēžu buldozeru izmantošanu…

    VN:F [1.9.22_1171]
    Vērtējums: +1 (no 1)
  4. Bum

    bombongs, rauj koferi uz UK, tur ikdienas LV sniegs ir stihiska nelaime.
    Uzliec piemērots riepas un iemācies braukt, nevis streso kā bāba, kas ieraugot 2cm sniegu aižmiedz acis nospiež bremzes un sagriež stūrī līdz galam…

    VA:F [1.9.22_1171]
    Vērtējums: 0 (no 2)
  5. atis

    Es piem. dzīvoju 150km no Rīgas un tikai ļoti priecātos, ja šeit ziemā ceļu sālīšana notiktu daudz mazāk. Ja ir nošķūrēts 24h laikā un izveidotas rievas, ar to pilnīgi pietiek, ja neuzskati sevi par f1 pilotu. Pagaidām tīrīšana vienmēr bijusi drusku pārspīlēta, kas nav slikti, ja vien par to nav jāmaksā no tā paša maciņa no kura visam kam pietrūkst.

    VA:F [1.9.22_1171]
    Vērtējums: +2 (no 2)
Leave a Reply

Your email address will not be published.