Uzmanību, fotoradari !

Foto: www.flickr.com suvodeb’s photostream

Sabiedrībai ir kļuvis pieejams saraksts ar tām vietām un adresēm, kur ceļu policija tuvākajā laikā ir plānojusi izvietot pārvietojamos foto radarus. Ir nosauktas 142 radaru izvietošanas vietas.

Lai arī atbildīgās amatpersonas apgalvo, ka lielākoties radarus paredzēts novietot tā saucamajos „melnajos punktos” – vietās, kur visbiežāk notiek ceļu satiksmes negadījumi, tomēr tā tas nav. Radaru plānotās atrašanās vietas bieži nesakrīt ar Latvijas „melno punktu” vietām un to ir krietni vairāk.

NeoGeo.lv piedāvā jums iepazīties ar visām vietām, kur ir plānots izvietot pārvietojamos foto radarus.

Dažas foto radaru atrašanās vietas kartē nav atzīmētas, jo sarakstā norādītās adreses ir nepilnīgas. Dažu foto radaru atrašanās vietas iespējams uzrādītas aptuvenas, jo nav pārliecības vai atskaite pa lielceļiem ir uzrādīta no vecās pasta ēkas vai jaunās Mārupē.

Klikšņiniet uz kartes un iepazīstieties ar plānotajām izvietojuma vietām.
Esiet sagatavoti un brīdināti pirms tiksieties ar ceļu policista labāko draugu – radaru!

Saraksts ņemts no nra.lv



Ziņas izveidotas 443

55 komentāri par “Uzmanību, fotoradari !

  1. tā tikai kartē izskatās, ka visi taisnie posmi. un lai jau viņus liek taisnajos posmos- nesanāks pirms līkuma ieskrieties. 😀
    Nu nav nekādas lielas laika starpības braucot uz Rīgu no Liepājas ar 90km/h vai 110km/h. tās pāris minūtes neko daudz nemainīs.

  2. Malacis, gribēju paveikt ko līdzīgu(salīdzināt ar melnajiem punktiem), bet jau paguvi. Melnos punktus esmu iedzinis google maps atliks tikai pielikt šo un salīdzināt.

    Bet saraksta vietā šķiet kaut ur bija arī karte. LVC klusē

  3. Kartē atzīmēti 139 punkti

    Kļūdas kartē:
    Divi vienādi marķieri – “Skolas iela pie Kauņas ielas”

    Un 3 trūkstošie punkti.
    Nav: autoceļa Inčukalns – Valmiera autobusa pieturā „Saulītes”.

    Nav:autoceļa Rīga – Ainaži 9-13 km;

    Nav: Dole: uzbrauciens uz dambi;

  4. Atbilde Oto.
    Paldies Oto par “melno punktu” informāciju.
    Tāds arī ir NeoGeo lozungs – kopīgi veidojam noderīgu informāciju, ko visi varam lietot.
    NeoGeo noteikti izmantos Tavus datus un publicēs publiskai lietošanai.
    Tev ir taisnība kartē ir attēloti tikai 139 punkti, jo 3 ir ar ļoti nekonkrētu aprakstu. Pēc tā NeoGeo nespēja idenficēt puslīdz precīzu atrašanās vietu.
    Paldies par dubultā marķiera uzrādīšanu.
    Kļūdas labosim!

  5. Jebkurai darbībai sekos pretdarbība – ielikšu automašīnā labu iebūvējamo radara detektoru, un finita – mani šīs destruktīvās aktivitātes neskars.

  6. sen jau lietoju detektoru un noslpjauties man uz tiem foto brinumiem.Ar 90km/h aarpus apdzivotas vietas tocc var aizmigt.

  7. Saulītes: 57.290918,25.543213
    Doles sala(HES dambis): 56.849250, 24.267263
    Rīga – Ainaži 9-13 km(posma vidus): 57.110078, 24.319224

    Pēdējie divi spriežot pēc policijas iecienītām vietām, esošo fotoradaru vietām un melnajiem punktiem.

    Vēl papildus avots ar ko precizēt datus: http://www.kriminal.lv/news/anons-dorozhnaya-policiya-predstavlyaet-kartu-samyh-giblyh-mest-latvii-i-raskryvaet-dorogi-na-kotoryh-voditelei-lovyat-na-radar/comments#comments

  8. Ja paskatās Bauskā tad kāds anaqlfabēts ir izvietojis radaru vietas, jo Rīgas ielā galā ir čuhņa kur labi ja viens autiņš dienā iebrauc, uz kalna ielas ir 100% okey tur fūres lido

  9. Par melno punktu un fotoradara vietu “Ozolnieku novads: ceļa A8 36,2 km. pie krustojuma ar ceļu V – 1068” šuabos, jo tur jau labu laiku krustojumā uz palikšanu ir atstāts “pagaidu” aplis.
    Tur tāpat tagad visi nomet ātrumu līdz minimumam, jo citādi apli neizbraukt.

  10. Super! Tagad tikai šito karti vajag iedabūt autiņa GPSā un piedabūt lai viņš pirms katras vietas kādus pāris km informē! Un vēl informāciju klāt katram, no kura datuma stājas darbībā.

    P.S. Un vēl vienu pagrīdes brigādi vajag kas regulāri apbraukā viņus un ar riepām apkarina… 🙂

  11. Izpētiju karti.
    Man tāda nelāga nojauta radās, ka lielāka daļa no viņiem toč dabūs “riepu kaklā”…

  12. Norvēģijā fotoradari strādā nevis lai sodītu bet,lai samazinātu ātrumu noteiktajā ceļa posmā tom tom navigācijā visi šie radari ir gandrīz 97% parādīti!Latvija protams izceļas, lai iekāstu piķi!

  13. Šo radaru aprakstiem Jūrmalā jābūt otrādāk

    Asaru prospekts pie Ilgas ielas
    Rīgas iela (posmā starp Viestura ielu un Dzintaru viaduktu)

  14. Interesanti, cik atsaucīgi tautā tiek uzņemta ideja par par likumu pārkāpjošas uzvedības sekmēšanu. Un nav jau droši vien šīs lapas autors pilnīgs deģenerāts – lapas uzbuvēšana jau zināmu IQ līmeni paģēr.

  15. Es uzskatu kā ātruma ierobežojumiem un sodiem par tā pārkāpšanu ir maz kā kopīga ar drošību uz ceļiem. Tas ir tikai veids kā valstij gūt papildus ienākumus un nekas vairāk.

    Piemēram TOP Gear bija izpētījuši ka UK pēc fotoradru parādīšanās uz ceļiem avāriju skaits būtiski nemainījās, tomēr valsts ieņēmumi no sodiem pieauga par 500 mijoniem GBP gadā !!!!!!!

    Tā kā krīzes skartā LV neko jaunu neizdomā, tikai pārņem citu valstu pieredzi iedzīvotāju aplaupīšanā piesedzoties ar lozungu “satiksmes drošība”!

    Ja es kļūdos – “drošas satiksmes piekritēji” paskaidrojiet – kāpēc ziemā un vasarā uz šosejām vienāds atļautais ātrums??? Ja es ziemā pa apsnigušu ceļu drīkstu braukt 90 km/h (ir tomēr nedaudz risks vai ne?), tad kāpēc vasarā pa sausu asfaltu nedrīkstu braukt ar 120 km/h, kas ir krietni drošāk kā ziemā 90 km/h?

    (Agrāk uz ceļiem vasarā bija zīmes 100, 110 un dažviet pat 120 km/h – bet tagad nekā – pat uz taisnās, gludās 3 joslu jūrmalas šosejas 90 km/h – citur Eiropā uz tādiem ceļiem ir atļauts 120 – 130 km/h, Vācijā vispār bez limita….)

    Kāpēc pa ceļu Rīga – Jūrmala drīkst braukt tikpat ātri kā pa ceļu Rīga – Ērgļi?

    Kāpēc zīmes “Apdzīvotās vietas sākums” tiek izvietotas pēc HVZ kādiem kritērijiem, bieži vien meža vidū, kur nav nekā kopīga ar apdzīvotu vietu, bet patiešām apdzīvota vieta sākas pāri km tālāk? (Tipisks piemērs – Līgatne)

    Kāpēc uz Pleskavas šosejas tā vietā lai salabotu tiltiņus tiek uzstādītas zīmes 50? Un tajā vietā paredzēts fotoradars…

  16. P.S. Varbūt kāds būtu tik forš un visus tos punktus salikto TOMTOM intereses punktos (lai var ielikt iekš navigācij, un TomToms tevi brīdinās!).

  17. …bet pamatnelaime : JŪS=MĒS VISI esam sodīti ar piedzimšanu un dzīvošanu muļķu pārpilnā zemē Latvija….man jau bez tiem radariem katra stunda, ko dzīvoju riebjas ….ar radariem riebsies vēl vairāk. Dzīve ir pretīga, jo vienmēr kāds cenšas atņemt tro, kas pieder man un tikai man…pretī nedod neko. …=made in LV.

  18. Atbilde Realitātei.
    Vairāk optimisma un mazāk drūmuma.
    Viss ir relatīvs. 1000 vietās uz Zemes ir daudz daudz grūtāka dzīve. Arī bez radariem.

  19. Forša karte, radās iespaids kas aptuveni tiks darīts, a to bla bla, bla bla visu laiku tik dzirdi.

    Un tur augstāk “xxx2” baigi labais komentārs, par max 90km/h un Līgatni kā naglai uz acs.

    Smird tā mūsu ceļu politikai, ui kā smird..

  20. No vienas puses es atbalstu to, ka tiek ierobežots ātrums. Zinot tās vietas, tur cilvēki brauks lēnāk (uz atļauto).

    Uztaisiet POI sarakstu GPS ierīcēm.

  21. xxx2 nav nemazākās saiknes ar realitāti 😀

    ja tu jūrmalas šoseju salīdzini ar autobāni, tātad tu neesi nekad pa to braucis.

    un apdzīvotas vietas sākums ir saistīts ar pilsētas robežām, nevis ar tevis iztēloto pilsētas centru.

  22. Vai tiešām LV autobraucēji ir tik naivi kā šajā lapā??? Kāda jēga ir no fotradara uz pagrieziena, kur notiek avārijas? Tas ir jāliek uz ceļa pirms bīstamā pagrieziena, kur visādi idioti ieskrienas pāri simtam, jo grib mājās vai uz barčiku par minūti ātrāk atbraukt. Un tur viņi arī ir, ja paskatās karti. Citur melnie punkti ir vienkārši sastrēgumu vietas, kur nav saistības ar ātrumu.

    Manis pēc varētu vienkārši atņemt tiesības uz 10 gadiem par jebkuru ātruma pārsniegšanu – kaut 1 kmh virs atļautā. Tad daudz drošāk uzreiz kļūtu uz ceļiem un arī sabiedrisko transportu varētu attīstīt.

    Ja nevari ievērot likumu, tad tev nebūs tiesības vadīt vairākas tonnas smagu metāla kasti dažu metru attālumā no tūkstošiem cilvēku. Vadītāja apliecība ir privilēģija, ko tev var atņemt jebkurā brīdī.

  23. Atbilde zekei.
    Lūk ko saka Valsts policijas Prevencijas pārvaldes priekšnieks Edmunds Zivtiņš:
    “Kļūda ir trīs kilometri, un no 54 kilometriem stundā pēc likuma fotoradariem vajadzētu sākt strādāt, bet mums ir svarīgs bīstamais ātrums, kas var nodarīt neatgriezeniskas sekas cilvēkiem, pilsētā ir plus divdesmit un ārpus pilsētas – plus trīsdesmit,” norādīja Zivtiņš.

    “Būs arī tolerance, bet tas nenozīmē, ka pilsētā visi varēs braukt ar 60 kilometriem stundā tur, kur drīkst braukt ar 50 kilometriem stundā. Ja ir atļautais – 50, tad braucam ar 50. Tolerance, protams, būt, bet es negribu dot cilvēkiem cerības. Pie skolām nebūs nekādas tolerances, ja tas būs taisns un pārredzams ceļš – būs tolerance.”

  24. Atbilde somerset.
    Radari it kā sāks strādāt oktobra beigās.
    Nekāda precīzāka informācija kā norādīta NeoGeo.lv kartē, patreiz oficiāli par visu Latvijas teritoriju nav pieejama.

  25. neko stulbaaku jau Riigas lielie gudrinieki izdomaat jau nevareeja…nav nekas pret tiem radariem ..tachu taadaa daudzumaa…visu ciennu …pastulba ideja…!

  26. …….attiecībā par radariem: kādi valsts ierēdņi mums uzspieda par mūsu – nodokļu maksātāju naudiņu radarus, kas savukārt frizēs mūs tos pašus nod – maksātājus, manuprāt vajag izvest no ierindas tos visiem iespējamiem spēkiem……..

Atbildēt

Jūsu e-pasta adrese netiks publicēta. Obligātie lauki ir atzīmēti kā *

Saistītie raksti

Ierakstiet savu meklējamo atslēgvārdu vai frāzi un nospiediet taustiņu Enter, lai meklētu. Nospiediet taustiņu Esc, lai meklēšanu atceltu.

Atpakaļ uz augšu